Comunica el valor del teu negoci i fes créixer la teva comunitat

Xarxes Socials Professionals

Especialistes en Social Media i Community Management

Creem estratègies de comunicació a les xarxes socials

Les xarxes socials són un canal de captació i fidelització de clients increïble.

Ara bé, no es tracta de publicar el que sigui i quan es pugui.  L’èxit requereix publicar seguint una estratègia clara, capaç de connectar amb la teva audiència i transmetre el valor del teu negoci.

Pla estratègic

  • Definició d’objectius

  • Personalitat de marca

  • Estratègia de continguts

  • Calendari editorial

Disseny i Edició

  • Estil gràfic

  • Disseny de stories i posts

  • Edició de reels

  • Redacció i hashtags

Publicació i creixement

  • Publicació del contingut

  • Interacció amb públic objectiu

  • Augment de seguidors

  • Promocions i publicitat

Com treballem

Alguns exemples de la nostra feina

Una estètica atractiva, contingut variat i entretingut, textos persuasius i una bona freqüència de publicacions faran que la teva marca es consolidi entre els teus clients potencials.

Vols delegar-nos aquesta tasca de comunicació? Ens encantarà ajudar-te!

El nostre objectiu

Que el teu negoci tingui unes xarxes socials professionals

Farem un pla estratègic que t’ajudi a assolir els teus objectius i a convertir els seguidors en clients feliços.

Escriu al nostre expert en Xarxes Socials

A Brúixola no amaguem res

Aquestes són les nostres tarifes:

Pack Tímid

119€al mes + IVA

Calendari Editorial

Disseny i Redacció

4 posts mensuals

2 stories mensuals

Dinamització perfil

Popular

pack CURIÓS

189€al mes + IVA

Calendari Editorial

Disseny i Redacció

8 posts mensuals

4 stories mensuals

Dinamització perfil

PACK INTRÈPID

249€al mes + IVA

Calendari Editorial

Disseny i Redacció

12 posts mensuals

6 stories mensuals

Dinamització perfil

Necessites un pla a mida?

Aquests són els packs més habituals amb els que treballem, però si tens altres necessitats respecte a la freqüència de publicació o necessites serveis addicionals, podem fer un pla a mida.

Estratègia de marketing inclosa

Tots els plans inclouen un pla de marketing inicial on establim els objectius de comunicació de la marca, els formats de contingut que utilitzarem i l’estil gràfic de les publicacions.

La nostra missió

Garantir als nostres clients unes xarxes socials professionals

Impulsarem la influència del teu negoci a les xarxes socials perquè tingui més visibilitat i destaqui entre la competència.

Com puc fer destacar el meu negoci a través de les xarxes socials?

Perquè el teu negoci pugui destacar entre tants altres perfils del sector cal plantejar-se, primer, una sèrie de preguntes.

Qui és el teu client potencial? Què li interessa? Com el pots ajudar?

Aquestes preguntes -entre d’altres- ens permetran fer una bona estratègia de continguts que realment aporti valor a la teva audiència.

A més, serà important mantenir una imatge visual atractiva i coherent a la identitat de la teva marca. Les xarxes socials són molt visuals, i per això és crucial cuidar la qualitat de les imatges i els dissenys.

I com a tercer pilar, cal anar més enllà de la venda i la promoció excessiva. L’objectiu de les xarxes socials és aportar contingut que inspiri, entretingui i eduqui als seguidors, humanitzar la marca i construir relacions significatives. Les vendes seran la conseqüència de la feina ben feta en aquest sentit.

Per què cal mantenir actualitzades les xarxes socials del meu negoci?

Això farà que estiguis present en la ment dels teus potencials clients, assegurant que la teva marca sigui recordada i considerada quan necessitin els teus productes o serveis. A més, proporcionar regularment contingut interessant et posiciona com a referent dins del teu sector, i crea una connexió més forta amb l’audiència, establint la teva marca com una font de coneixement constant.

Aquesta autoritat construïda al llarg del temps converteix la teva marca en l’opció preferida i de confiança per als consumidors quan prenen decisions de compra relacionades amb el teu negoci.

Què és una estratègia de continguts i com això ajuda al meu negoci?

Una estratègia de continguts és un pla on indiquem quin tipus de continguts publicarem (stories, posts, reels, carrusels…) i quines temàtiques tractarem (consells, curiositats, ofertes…) per a connectar amb els teus clients potencials.

Partirem dels teus objectius de negoci i les peculiaritats del teu sector i ho enllaçarem amb els interessos de la teva audiència. Així podrem generar propostes de contingut que aportin valor i t’ajudin a assolir els teus objectius. D’aquesta manera, passaràs de publicar sense sentit a publicar de forma estratègica, fent que les teves xarxes socials esdevinguin un aliat per al teu negoci.

Nosaltres publiquem molt de contingut però ningú interactua. Què pot estar fallant i com ens ajudaríeu vosaltres?

Podria ser que el contingut no estigui connectant amb les inquietuds i interessos de la teva audiència, que els resulti poc atractiu o que no utilitzis prou elements interactius o crides a l’acció que motivin a les persones a participar.

Però no pateixis. Com a professionals de les xarxes socials identificarem les àrees de millora, elaborarem una estratègia i crearem contingut que estimuli la interacció.

Tinc una botiga física. Per què hauria d'estar a les xarxes socials si no venc en línia?

Les xarxes socials ofereixen una oportunitat única per potenciar la visibilitat local de la teva botiga física.

Tenir una presència activa a les xarxes socials et permet compartir actualitzacions sobre els productes, promocions especials i fins i tot mostrar la personalitat de la teva botiga i de les persones que hi treballen.

A més, les xarxes socials faciliten la creació d’una comunitat al voltant del teu negoci. Pots interactuar directament amb els teus clients, respondre preguntes, rebre comentaris i promoure la participació mitjançant concursos o esdeveniments locals.

Això construeix un vincle més fort amb la teva audiència i fomenta la lleialtat dels clients, potenciant la notorietat de la teva botiga física i construint una connexió més profunda amb la teva audiència local.

Quins objectius em puc plantejar si em porteu les xarxes socials?

Els principals objectius que ens podem plantejar són els següents: Reforçar el reconeixement i la notorietat de la teva marca, potenciar el compromís i la participació dels teus seguidors, augmentar el nombre de seguidors, dirigir més usuaris cap a la teva pàgina web o botiga física i, fins i tot, generar més vendes.

Definirem els objectius que vols assolir i a partir d’aquí elaborarem l’estratègia que ens hi apropi.

Fes que les teves xarxes socials destaquin

I utilitza-les per a generar més negoci